Košarica 0 x

Opći uvjeti poslovanja

 

  1. UVOD

 

Nositelj svih prava na Internet stranici  www.aromedica.hr je trgovačko društvo Studio Aromedica d.o.o., Rijeka, Strossmayerova 13, OIB: 10875690239  (u  daljnjem  tekstu Aromedica).  Korištenjem usluge web trgovine na www.aromedica.hr smatra se da su potrošači u svakom trenutku upoznati s ovim Općim uvjetima te da ih u cijelosti razumiju i prihvaćaju.

 

Ovi Uvjeti primjenjuju se na prava i obveze koja se odnose na kupnju proizvoda ili usluga putem Aromedica web trgovine te prava i obveze koje proizlaze iz sklapanja Ugovora o prodaji na daljinu (u daljnjem tekstu: Ugovor) između potrošača kao krajnjeg kupca i Aromedica web trgovine, smatraju se sastavnim dijelom takvih ugovora, a u odnosu na uvjete i način naručivanja proizvoda, cijene proizvoda, načina plaćanja, jamstva, reklamacija i povrata, dostave, zaštite tajnosti osobnih podataka i druga pitanja vezana uz korištenje Aromedica i online kupnje.

 

Korisnike upućujemo da se prije same kupovine upoznaju sa ovim Uvjetima te da iste redovno provjeravaju, kako bi bili upoznati sa svim pravima i obvezama.

 

Ugovor o kupoprodaji proizvoda između Kupca i Prodavatelja zaključen je trenutkom narudžbe proizvoda.

 

Putem Aromedica moguće je izvršiti kupnju proizvoda samo na području Republike Hrvatske što podrazumijeva dostavu kupljenih proizvoda isključivo na istom području.

 

Ovi se Uvjeti mogu izmijeniti. Odgovornost je korisnika da ih redovito čitaju, jer se uvijek primjenjuju oni Uvjeti koji vrijede u trenutku korištenja mrežnom stranicom ili obavljanja narudžbe.

 

Ako imate bilo kakvih pitanja u vezi Uvjeta ili Politika zaštite privatnosti, možete nam se obratiti putem obrasca za kontakt.

 

  1. NAŠI PODACI

 

Prodaju robe na ovoj mrežnoj stranici pod nazivom Aromedica obavlja tvrtka Studio Aromedica d.o.o. s registriranom adresom Rijeka, Strossmayerova 13 telefonskim brojem 091 736 15 66, upisana u sudski registar kod Trgovačkog suda u Rijeci, osobni identifikacijski broj (OIB): 10875690239. Iznos temeljnog kapitala društva: 20.000,00 kn, koji je uplaćen u cijelosti. Članovi Uprave: Valter Ajman. Tvrtka i sjedište pravne osobe kod koje se vode računi i brojevi računa: IBAN: HR2223600001102220092 otvoren kod Zagrebačka banka d.d., Zagreb.

 

  1. VAŠI PODACI I VAŠI POSJETI OVOJ MREŽNOJ STRANICI

 

Informacije ili osobni podaci koje ste nam dostavili obrađuju se u skladu s politikama zaštite privatnosti. Prilikom korištenja ovom mrežnom stranicom suglasni ste s obradom tih informacija i podataka te izjavljujete da su sve navedene informacije i detalji točni i istiniti (vidi Politiku privatnosti). Prihvaćanjem ovih Općih uvjeta ujedno prihvaćate i potvrđujete da ste suglasni s Politikom o zaštiti privatnosti.

 

  1. KORIŠTENJE NAŠOM MREŽNOM STRANICOM

 

Informacije o Pružatelju usluga hostinga dostupne su na: https://www.aromedica.hr

 

Za naručivanje i kupnju proizvoda potrebna je mogućnost povezivanja s Internetom.

 

Korištenjem ovom mrežnom stranicom i obavljanjem narudžbi na njoj suglasni ste s time da:

 

  1. se koristite ovom mrežnom stranicom isključivo za upite i pravno valjane narudžbe;
  2. ne izvršavate pogrešne ili lažne narudžbe. Ako opravdano smatramo da je izvršena takva vrsta narudžbe, ovlašteni smo je otkazati i obavijestiti nadležne ustanove, a posljedice snosi Kupac;
  3. nam pružite točne i istinite informacije o svojoj e-adresi, poštanskoj adresi i/ili kontaktnim podacima.

 

Također ste suglasni s time da ove podatke možemo upotrijebiti kako bismo vam se obratili ako to bude potrebno zbog vaše narudžbe (vidi Politiku privatnosti).

 

Ako nam ne pružite sve potrebne podatke, ne možemo obraditi vašu narudžbu.

 

Naručivanjem na ovoj mrežnoj stranici izjavljujete da ste stariji od 18 godina i da imate zakonsko pravo sklapanja obvezujućih ugovora.

 

Prilikom registracije potrebne su sljedeće informacije od Kupaca:

 

  • Puno ime i prezime;
  • E-mail adresa;
  • Lozinka;
  • Broj telefona;
  • Adresa (uključujući poštanski broj, grad, ulicu, kućni broj i kat)

 

  1. DOSTUPNOST USLUGA

 

Webshop je dostupan i iz zemlje i iz inozemstva putem Interneta, no prihvaća samo prijave i narudžbe za područje Republike Hrvatske. Usluga dostave za artikle ponuđene na ovoj mrežnoj stranici dostupna je samo na području Republike Hrvatske.

 

Dostava na bilo koju poštansku adresu van teritorija Republike Hrvatske nije moguća te će svaka takva narudžba biti označena kao nevažeća bez obzira na to je li o tome poslana obavijest Kupcu.

 

Aromedica podsjeća Kupce na sljedeće:

 

  • da pruža uslugu kupnje proizvoda u količinama primjerenim za kućanstvo;
  • da je webshop dostupan 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu;
  • da webshop zadržava pravo izmjene cijena i troškova, iako neće biti moguće jednostrano izmijeniti cijene za proizvode koji su već naručeni;
  • Opći uvjeti i njihove eventualne izmjene stupaju na snagu nakon objave;
  • da bi izvršili narudžbu, potrebno je pristati na Opće uvjete što uključuje i pristanak na Politiku o zaštiti privatnosti.

 

  • Informacije o eteričnim uljima i drugim proizvodima su bazične te se navode isključivo iz informativnih i edukativnih razloga, i ne uključuju sve potrebne mjere predostrožnosti navedenih ulja i drugih proizvoda, kao ni njihov način djelovanja, moguće interakcije i posljedice njihova korištenja. Svrha tih informacija nije davanje medicinskih savjeta, propisivanje terapije, postavljanje dijagnoze ili uputa o korištenju pojedinih proizvoda kao niti promocija pojedinih proizvoda kao takvih.

 

Eterična ulja, biljna ulja, hidrolati i drugi artikli, osim onih kod kojih je to izrijekom naglašenoiz ponude web shopa nisu registrirani kao dodatak prehrani u Republici Hrvatskoj. Tekstovi, publikacije i opisi proizvoda iz web shopa koji sugeriraju oralno uzimanje biljnih ulja, eteričnih ulja, hidrolata i zelene gline informativne su prirode i ni na koji način ne služe kao prijedlozi terapije ili upute o korištenju pojedinih proizvoda.

 

Dijelovi ovih stranica koji govore o bolestima, tegobama i stanjima ne sadrži potpune medicinske informacije i sačinjene su kao dodatak, a ne kao zamjena za stručnost, znanje i vještinu procjene medicinskog osoblja koje brine o bolesniku niti kao preporuka za bilo koji određeni program liječenja. Za ispravno korištenje potrebna je konzultacija sa liječnikom ili educiranim fitoaromaterapeutom.

Ne preuzimamo nikakvu odgovornost o tome na koji ćete način vi koristiti informacije na našim stranicama.

Publikacije i sadržaj koji se nalazi na Stranicama ili bilo koji njihov dio ne može se smatrati ponudom ili pozivom na kupnju bilo kojeg proizvoda ili usluge, niti se smiju smatrati dovoljnim temeljem za donošenje medicinskih, osobnih, financijskih ili poslovnih odluka.

Sve informacije dobivene sa ovih stranica kao i putem kontakt obrasca, e-maila ili telefona koristite na vlastitu odgovornost.

Ne snosimo nikakvu odgovornost za točnost, vjerodostojnost ili starost informacija koje možete pronaći na našim Stranicama. Ove Stranice mogu sadržavati linkove na stranice drugih tvrtki ili osoba.Ti linkovi su samo za Vašu informaciju, a Vlasnik, kao ni Autor i administrator Stranice ne snose odgovornost za točnost informacija ili sadržaj tih stranica. Vlasnik, kao ni Autor i administrator Stranice ne podržava i ne daje nikakve izjave o njima, kao ni o bilo kojim informacijama, uslugama ili proizvodima koji se ondje nalaze, ili bilo kojim rezultatima koji se mogu dobiti njihovom uporabom. Ako odlučite ostvariti pristup na bilo koju od Internet stranica trećih strana koje su povezane s ovim stranicama, to činite u potpunosti na vlastitu odgovornost.

Aromedica i Favor, obrt za informatičke usluge, vl. Željko Bubičić, Poreč, Dračevac 31, OIB: 37480121556 (kao Internet Service Provider) imaju jedini pravo izmjene sadržaja na ovim stranicama.

Vlasnik te Autor i administrator Stranice zadržavaju pravo promjena navedenih uvjeta korištenja Stranica i drugih uvjeta poslovanja bez prethodne najave.

 

  1. FORMALIZACIJA UGOVORA

 

Procedura kupnje

 

Proizvod koji želite kupiti možete dodati u košaricu, klikom na gumb „Dodaj u košaricu“.

 

Nakon dodavanja artikla u košaricu, klikom na gumb “Košarica” biti ćete preusmjereni na stranicu “Vidi košaricu”, zatim možete kliknuti “Kupi sada” da biste ostvarili  svoju narudžbu.

 

Klikom na gumb “Kupi sada” kupac upisuje podatke za plaćanje te nakon upisuje podatke za plaćanje.

 

U slučaju dostave – nakon “Podaci za plaćanje” (ime, prezime, naziv poduzeća (neobavezno), ulica, stan (neobavezno), grad, županija, poštanski broj, telefon, adresa e-pošte potrebno je ukoliko se proizvod dostavlja na različitu adresu označiti kućicu „Pošalji na različitu adresu?“ te upisati ime i prezime, naziv poduzeća (neobavezno), ulica, stan (neobavezno), grad, županija, poštanski broj, napomene uz narudžbu (neobavezno).

 

Također, kod upisa podataka za plaćanje i podataka za dostavu možete pregledati sadržaj vaše košarice i eventualne troškove dostave koji mogu nastati. Pojedinosti koje ste naveli kao i sadržaj vaše košarice mogu se izmijeniti prije finaliziranja narudžbe.

 

Prije finaliziranja narudžbe možete ispraviti bilo kakve pogreške zabilježene klikom na gumbe Natrag na košaricu. Klikom na gumb “Naručite” dovršit ćete postupak kupnje.

 

Prilikom klika na gumb „Naručite“ biti će potrebno posebno označiti prihvaćanje Općih uvjeta označavanjem kućice za prihvat općih uvjeta. Prihvaćanjem Općih uvjeta, Kupac potvrđuje da je potpuno odgovoran za odgovarajuće i točne detalje dostavljene nakon što je narudžba izvršena te da je upoznat s odredbama Općih uvjeta te Politike o zaštiti privatnosti i da iste u potpunosti prihvaća.

 

Odabrane artikle i usluge možete platiti unaprijed uplatom na naš poslovni račun (internet bankarstvom, u pošti, banci ili na neki drugi način) ili pouzećem (prilikom preuzimanja narudžbe).

 

Plaćanje izravnim prijenosom odnosi se na plaćanje  prijenosom sredstava na naš račun.

 

Plaćanje temeljem transakcijskog računa se vrši temeljem podataka za plaćanje poslanih od strane Aromedica na e-mail adresu Kupca, a po izvršenoj narudžbi.

 

Za kupovinu u Eco Shopu preporuča se mogućnost registracije budući da se na taj način ostvaruje pogonosti i mogućnost skupljanja nagradnih popusta za svaki kupljeni proizvod. Na vrhu ekrana na naslovnoj stranici shopa nalaze se linkovi za registraciju i prijavu ukoliko ste već registrirani korisnik.

 

Smatra se da je narudžba zaključena ako administrator webshopa pošalje potvrdu e-poštom (proizvod spreman za paket). („Potvrda o dostavi“). Uz  Potvrdu o dostavi biti će priložena elektronička potvrda s podacima Vaše narudžbe („E-potvrda“).

 

„E-potvrda“ sadržavati će pisanu potvrdu sklopljenog Ugovora te sve podatke iz čl. 57. st. 1. Zakona o zaštiti potrošača.

 

Jezik gore sklopljenog ugovora je hrvatski.

 

  1. DOSTUPNOST PROIZVODA

 

Sve narudžbe proizvoda ovise o dostupnosti. U skladu s tim zadržavamo pravo u slučaju poteškoća vezanih uz dostavu proizvoda ili nedostatka artikala na skladištu, ponuditi vam zamjenski proizvod iste ili više kvalitete i vrijednosti. Ako ne želite naručiti zamjenski proizvod, vratit ćemo vam plaćeni iznos.

 

U slučaju da narudžba ne može biti ispunjena, narudžba će ostati aktivna dok proizvod ne bude dostupan, a narudžba se neće poništiti ako to posebno ne zatraži Kupac. Čim proizvod bude dostupan, kupac će biti obaviješten putem e-maila o isporuci.

 

Preprodaja proizvoda kupljenih u internetskoj trgovini Aromedica nije dopuštena te ne opskrbljujemo preprodavače.

 

 

  1. ODBIJANJE OBRADE NARUDŽBE

 

Zadržavamo pravo uklanjanja bilo kojeg proizvoda s ove mrežne stranice u bilo kojem trenutku, kao i uklanjanja ili izmjene materijala ili sadržaja iste. Iako ćemo uvijek učiniti sve što je moguće da bismo obradili sve narudžbe, postoje izvanredne okolnosti koje nas tjeraju da odbijemo obraditi narudžbu nakon što smo poslali Potvrdu o narudžbi. Zadržavamo pravo da to učinimo u bilo kojem trenutku.

 

Ne odgovaramo vama ni bilo kojoj trećoj strani za uklanjanje bilo kojeg proizvoda s ove mrežne stranice, niti za uklanjanje ili izmjenu materijala ili sadržaja s mrežne stranice, niti za prekid obrade narudžbe nakon što smo poslali Potvrdu o narudžbi.

 

 

  1. DOSTAVA

 

Proizvodi se dostavljaju putem kurirske službe.

 

Kupac može zatražiti dostavu na kućnu adresu diljem zemlje. Adresa za dostavu može biti kućna ili poslovna na području Republike Hrvatske.

 

Aromedica ne snosi nikakvu odgovornost za bilo koju pogrešnu, nepotpunu ili neovlaštenu adresu ili mjesto isporuke ili bilo kakvu odgovornost prema vama ili prema trećoj strani, a Kupac je isključivo odgovoran za bilo koji takav zahtjev, posljedicu ili odgovornost.

 

Adresa otpreme može biti drugačija od adrese za naplatu. Aromedica  preporučuje da adresa na kojoj će kupac ili njegov ovlašteni predstavnik biti u očekivanom vremenu isporuke bude navedena zajedno s adresom otpreme.

 

Ukoliko je Kupac odabrao način plaćanja „Platiti pouzećem“ Kupac plaća cjelokupni iznos svoje potvrđene narudžbe prijevozniku nakon dostave, isključivo u gotovini. Djelomična uplata ne može biti prihvaćena.

 

Nakon primitka, odgovornost i obveza Kupca (Kupca) je da se u prisutnosti dostavljača uvjeri da paket nije oštećen i nije otvoren te potpisom potvrde o preuzimanju potvrđuje da paket nije oštećen niti otvoren.

 

Za naručene proizvode za koje webshop ima osigurane zalihe, webshop jamči rok isporuke od 10 radna dana, koji ne uključuje datum narudžbe, ako su kumulativno ispunjeni sljedeći uvjeti: narudžbe zaprimljene do ponedjeljka u 08.00 sati obrađuju se i šalju u dostavu istog ili slijedećeg dana. Sve narudžbe zaprimljene nakon ponedjeljka u 08.00 sati obraditi će se i poslati u dostavu slijedeći tjedan, a odabrani proizvodi su na skladištu ili dostupni, te da je u slučaju potrebe uspostavljen kontakt između Aromedice i Kupca.

 

Ukoliko isporuku proizvoda nije moguće  izvršiti u periodu iz prethodnog stavka, zbog korištenja godišnjih odmora, Kupac će o tome biti posebno obaviješten prije slanja narudžbe proizvoda s točno naznačenim rokovima dostave.

 

Za proizvode koje Aromedica  nema na zalihi, dostava će biti izvršena sukladno mogućnostima te će webshop kod pojedinog proizvoda i u „Potvrdi o dostavi“ označiti rok isporuke ovisno o statusu proizvoda.

 

Ovisno o kurirskoj službi, Kupca će se konzultirati telefonom, SMS-om ili e-mailom koristeći detalje na otpremnom listu prije isporuke pošiljke na navedenu adresu.

 

Ako dostavljač na navedenoj adresi ne zatekne primatelja, ostavit će pisanu obavijest na licu mjesta i pokušati paket ponovo dostaviti samo jednom, u unaprijed dogovoreno vrijeme bez dodatnih troškova.

 

Naručeni proizvod isporučuje:

 

GLS Croatia d.o.o. – General Logistics Systems Croatia d.o.o.

10360 Popovec

Varaždinska 116

[email protected]

 

Naknade za kurirsku službu:

 

trošak dostave – 35,00 kn, za narudžbe  iznad 299,99 kn dostava je besplatna

 

U slučaju plaćanja prilikom preuzimanja odnosno plaćanja pouzećem, prihvaća se isključivo gotovina.

 

Otkupna cijena je cijena prikazana za odabrani proizvod, koja uključuje porez na dodanu vrijednost te troškove dostave.

 

Dostavljeni predmet ostaje vlasništvo webshopa dok se uplata ne izvrši u cijelosti.

 

Bez obzira na rok dostave, ipak može doći do kašnjenja zbog nepredviđenih okolnosti ili zone dostave za koje slučajeve webshop ne odgovara.

 

Dostava se smatra izvršenom čim Kupac ili treća strana koja je navedena kao ovlaštenu za primitak stekne fizički posjed robe, što se dokazuje potpisivanjem potvrde o primitku narudžbe na navedenoj adresi isporuke.

 

  1. NEMOGUĆNOST DOSTAVE

 

U slučaju da proizvod Kupac nije osobno primio, ili to nije učinila druga osoba koju je na to ovlastio, posljedice će snositi Kupac.

 

Ako ne možemo dostaviti vašu narudžbu, nastojat ćemo pronaći sigurno mjesto na kojem je možemo ostaviti. Ako ne pronađemo sigurno mjesto, vratit ćemo narudžbu u svoje skladište.

 

Ukoliko se paket ne preuzme u vremenskom periodu koji određuju GLS i Hrvatska pošta (obično 5 dana) bez obzira na razloge nepreuzimanja i paket bude vraćen pošiljatelju, zadržavamo pravo da naplatimo troškove slanja i povrata paketa kao i troškove  ponovnog slanja paketa na željenu adresu.

 

U tom slučaju ćemo vam ostaviti obavijest navodeći gdje se vaša narudžba nalazi i što trebate učiniti da vam se ponovno dostavi. Ako u dogovoreno vrijeme nećete biti na mjestu isporuke, molimo vas da kontaktirate s nama kako bismo organizirali dostavu neki drugi dan.

 

Ako unutar 30 dana od datuma dostupnosti narudžbe za dostavu nije bilo moguće izvršiti dostavu iz razloga za koje mi nismo odgovorni, pretpostavit ćemo da želite raskinuti Ugovor te ćemo ga poništiti. Kao rezultat raskida Ugovora, vratit ćemo vam sve primljene uplate, uključujući troškove dostave (osim za dodatne troškove koji nastanu zbog vašeg izbora načina isporuke, a koji se razlikuje od običnog načina isporuke koji nudimo), bez ikakvih odgađanja, a u svakom slučaju u roku od 14 dana od datuma raskida Ugovora.

 

Imajte na umu da imamo pravo zaračunati vam eventualne dodatne transportne troškove nastale zbog raskida Ugovora.

 

 

  1. PRENOŠENJE RIZIKA I VLASNIŠTVA PROIZVODA

 

Odgovornost za proizvode vi preuzimate od trenutka dostave kao što je navedeno u članku 9.

 

Vlasništvo nad proizvodima vi preuzimate nakon što smo primili sve dospjele iznose, uključujući troškove dostave, ili u trenutku dostave (kako je određeno člankom 9.), ako bi se ona izvršila kasnije.

 

  1. CIJENA I PLAĆANJE

 

Cijena proizvoda bit će ona koja je navedena u svakom trenutku na našoj mrežnoj stranici te su iste izražene u hrvatskim kunama

 

Cijene na mrežnoj stranici uključuju PDV, ali ne uključuju troškove dostave koji se dodaju na ukupnu cijenu, a koji su navedeni u ovim Općim uvjetima.

 

Cijene se mogu promijeniti u bilo kojem trenutku. Međutim, osim kako je prethodno navedeno, promjene neće utjecati na narudžbe za koje smo poslali Potvrdu o narudžbi.

 

Nakon što ste odabrali sve artikle koje želite kupiti, bit će dodani u vašu košaricu. Sljedeći je korak obrada narudžbe i izvršavanje uplate. U tu je svrhu potrebno slijediti korake postupka kupnje i navesti ili potvrditi tražene podatke u svakom koraku. Osim toga u postupku kupnje prije plaćanja možete mijenjati podatke o svojoj narudžbi.

 

Kao način plaćanja predviđeno je plaćanje izravnim bankovnim pirjenosom ili putem pouzeća odnosno prilikom preuzimanja.

 

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, odobrava se popust od 10 %  za skupinu kupaca koje čne sve osobe  koje u organizaciji Aromedica u suradnji sa vanjskim učilištima polaze ili su završili edukacije iz fitoaromaterpije ili druge vrste edukacije, pod uvjetom da su se takve skupine kupaca registrirali kao kupci kroz postupak registracije kupca na način opisan u ovim Općim uvjetima.

 

Nagradni popust

 

Nagradne popuste mogu sakupljati isključivo registrirani kupci, koji proces narudžbe vrše dok su prijavljeni u web shop. Nagradni popusti obračunavaju se automatski pri čemu kupac dobiva na svoju adresu e-pošte kupon za popust prilikom slijedeće kupovine. Kuponi su ograničenog roka trajanja i ukoliko se ne iskoriste u zadanom roku, postaju nevažeći.

 

NAGRADNI POPUST NE OBRAČUNAVA SE UKOLIKO JE TIJEKOM KUPOVINE UKLJUČEN BILO KOJI DRUGI POPUST.

Registracija kupca

Da bi se kupac registrirao prije kupnje potrebno je:

  1. na naslovnoj strani u desnom gornjem kvadrantu kliknuti na ikonu
  2. na otvorenom dijaloškom okviru odabrati Registracija
  3. unijeti tražene podatke (korisničko ime, e-mail i šifru koju svaki kupac sam treba kreirati
  4. kliknuti na tipku Registracija.

 

  1. POREZ NA DODANU VRIJEDNOST

 

U skladu s pravilima i propisima na snazi, sve kupnje putem mrežne stranice podliježu plaćanju poreza na dodanu vrijednost (PDV).

 

  1. POLITIKA ZAMJENE/VRAĆANJA ROBE

 

15.1 Zakonsko pravo raskida Ugovora

 

Kupac može jednostrano raskinuti Ugovor u roku od 14 (četrnaest) dana od predaje robe u posjed kupcu bez navođenja razloga. Temeljem članka 79. Zakona o zaštiti potrošača korisnik nema pravo na jednostrani raskid Ugovora ako je:

 

– predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave.

 

Da bi Kupac mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, mora obavijestiti Aromedica o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka.

 

Obrazac za jednostrani raskid Ugovora nalazi se na Aromedica web stranici na sljedećem linku.

 

Osim putem Obrasca za jednostrani raskid Ugovora, Kupac ima pravo na jednostrani raskid Ugovora i Izjavom poslanom poštom na adresu Rijeka, Strossmayerova 13, u kojoj je potrebno navesti: osobne podatke kupca, broj i datum narudžbe, datum isporuke robe, broj računa Kupca.

 

Ako Kupac jednostrano raskine Ugovor, izvršit će mu se povrat novca koji je od njega primljen, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada Aromedica zaprimi odluku Kupca o jednostranom raskidu Ugovora i nakon što mu roba bude vraćena ili nakon što mu bude dostavljen dokaz da je roba poslana nazad, osim ukoliko je Kupac odabrao drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koja je ponuđena. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je korisnik izvršio uplatu. U slučaju da Kupac pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove u odnosu na povrat.

 

Kupac je dužan robu predati ili je poslati na adresu Studio Aromedica d.o.o., Rijeka, Strossmayerova 13 bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je  uputio svoju odluku o jednostranom raskidu Ugovora.

Izravne troškove povrata robe Kupac mora snositi sam.

 

Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

 

 

Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova:

 

U slučaju spora obavještavamo Vas da možete koristiti mehanizme izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova pokretanjem postupka izvansudskog rješavanja spora podnošenjem prijave tijelu nadležnom za alternativno rješavanje potrošačkih  sporova koja djeluju  u Republici Hrvatskoj (Sudu časti Hrvatske gospodarske Komore,  Centru za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj Komori, Centru za mirenje hrvatske udruge za medijaciju).

 

Online rješavanje sporova:

 

Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju moguće je riješiti putem ODR platforme za online rješavanje potrošačkih sporova. Platformi za rješavanje potrošačkih sporova putem interneta kupac može pristupiti putem poveznice:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR

 

To znači da problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

 

  1. ODGOVORNOST I ODRICANJE OD ODGOVORNOSTI

 

 

Odgovornost za materijalne nedostatke

 

Na temelju Zakona o zaštiti potrošača članak 43. stavak 2. obavještavamo kupce o odgovornosti prodavatelja u slučaju materijalnih nedostataka proizvoda prilikom sklapanja ugovora na daljinu (internet kupovina).

 

Materijalni nedostaci za koje prodavatelj odgovara

 

(1) Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato.

(2) Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.

(3) Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke neovisno o tome je li ugovorom prenio ili se obvezao prenijeti kupcu stvar u vlasništvo, a kupac platio ili se obvezao platiti njezinu cijenu.

(4) Kod potrošačkih ugovora prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke prema pravilima propisanima za ugovor o kupoprodaji i kada je riječ o ugovoru za isporuku stvari koju je tek potrebno izraditi ili proizvesti, neovisno o tome je li po općim pravilima riječ o ugovoru o kupoprodaji, ugovoru o djelu ili drugom ugovoru.

(5) Odredbe Zakona o obveznim odnosima  o odgovornosti za materijalne nedostatke ne primjenjuju se na potrošačke ugovore za isporuku digitalnih sadržaja ili digitalnih usluga, osim ako je predmet ugovora o kupoprodaji pokretna stvar u koju je ugrađen digitalni sadržaj ili digitalne usluge ili su povezani sa stvari tako da bi odsutnost tog digitalnog sadržaja ili te digitalne usluge onemogućila funkcioniranje te stvari i koji se isporučuju na temelju ugovora o kupoprodaji, neovisno o tome isporučuje li takav digitalni sadržaj ili digitalnu uslugu prodavatelj ili treća strana (stvar s digitalnim elementima).

(6) U slučaju stvari s digitalnim elementima rizik prelazi na kupca u trenutku kada je obavljena jednokratna isporuka digitalnog sadržaja ili digitalne usluge odnosno kada je započela kontinuirana isporuka digitalnog sadržaja ili digitalne usluge.

(7) Ako stvar treba instalirati ili montirati prodavatelj ili osoba za koju on odgovara, rizik prelazi na kupca u trenutku u kojem je dovršena instalacija odnosno montaža.

(8) U slučaju dvojbe o tome je li isporuka ugrađenog ili povezanog digitalnog sadržaja ili digitalne usluge dio potrošačkog ugovora o kupoprodaji, predmnijeva se da su digitalni sadržaj ili digitalna usluga obuhvaćeni ugovorom o kupoprodaji.

(9) Predmnijeva se da je svaki nedostatak stvari, kao i stvari s digitalnim elementima koji se pokazao u roku od jedne godine od trenutka prijelaza rizika postojao i u trenutku prijelaza rizika, osim ako prodavatelj dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.

(10) Predmnijeva iz stavka 9. ovoga članka kod trgovačkih ugovora odnosi se na razdoblje od šest mjeseci od trenutka prijelaza rizika.

(11) Kod potrošačkih ugovora o kupoprodaji stvari s digitalnim elementima ako je ugovorena kontinuirana isporuka digitalnog sadržaja ili digitalne usluge tijekom određenog razdoblja teret dokaza da ne postoji nedostatak digitalnog sadržaja ili digitalne usluge je na prodavatelju za vrijeme od dvije godine od prijelaza rizika, a ako je ugovorena kontinuirana isporuka digitalnog sadržaja ili digitalne usluge na rok dulji od dvije godine, teret dokaza da ne postoji nedostatak digitalnog sadržaja ili digitalne usluge je na prodavatelju za cijelo razdoblje na koje je isporuka ugovorena.

(12) Odredbe Zakona o obveznim odnosima o odgovornosti za materijalne nedostatke ne primjenjuju se na potrošačke ugovore o kupoprodaji materijalnih nosača podataka koji služe isključivo kao nosači digitalnog sadržaja.

 

Kada postoje materijalni nedostaci

Nedostatak postoji:

 

1) ako stvar ne odgovara opisu, vrsti, količini i kvaliteti odnosno nema funkcionalnost, kompatibilnost, interoperabilnost i druge značajke kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji,

2) ako stvar nije prikladna za bilo koju posebnu namjenu za koju je potrebna kupcu i s kojom je kupac upoznao prodavatelja najkasnije u trenutku sklapanja ugovora te u odnosu na koju je prodavatelj dao pristanak,

3) ako stvar nije isporučena sa svom dodatnom opremom i uputama, uključujući upute za instalaciju, kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji ili

4) ako stvar nije isporučena s ažuriranjima kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji.

 

Osim prethodno navedenih nedostataka nedostatak postoji i:

1) ako stvar nije prikladna za upotrebu u svrhe za koje bi se stvar iste vrste uobičajeno koristila, uzimajući u obzir sve propise Europske unije i propise Republike Hrvatske, tehničke standarde ili, ako takvih tehničkih standarda nema, primjenjive kodekse ponašanja u određenom području ako oni postoje,

2) ako stvar ne odgovara kvaliteti i opisu uzorka ili modela koji je prodavatelj stavio na raspolaganje kupcu prije sklapanja ugovora,

3) ako stvar nije isporučena s dodatnom opremom, uključujući ambalažu, upute za instalaciju ili druge upute, čiji primitak kupac može razumno očekivati,

4) ako stvar ne odgovara količini ili nema ona svojstva i druge značajke, uključujući one koje se odnose na trajnost, funkcionalnost, kompatibilnost i sigurnost, koji su uobičajeni za stvar iste vrste i koje kupac može razumno očekivati s obzirom na prirodu stvari te uzimajući u obzir sve javne izjave koje su dali prodavatelj ili druge osobe u prethodnim fazama lanca transakcija, uključujući proizvođača, ili koje su dane u njihovo ime, osobito u oglašavanju ili označivanju,

5) ako je stvar nepravilno instalirana odnosno montirana, a usluga instalacije odnosno montaže čini dio ugovora o kupoprodaji i obavio ju je prodavatelj ili osoba za koju on odgovara ili

6) ako je stvar za koju je bilo predviđeno da je instalira odnosno montira kupac nepravilno instalirana odnosno montirana od strane kupca, a nepravilna instalacija odnosno montaža posljedica je nedostatka u uputama koje je dostavio prodavatelj ili, u slučaju stvari s digitalnim elementima, koje je dostavio prodavatelj ili dobavljač digitalnog sadržaja ili digitalne usluge.

 

Prodavatelja ne obvezuju izjave iz  točke 4. prethodnog stavka ako dokaže da nije znao niti je mogao znati za tu izjavu, ili da je do trenutka sklapanja ugovora javna izjava bila ispravljena na jednak ili usporediv način kao i kada je dana, ili da ta javna izjava nije mogla utjecati na donošenje odluke o kupnji.

 

(4) Kod potrošačkih ugovora nedostaci iz točke 1. do 4. ne postoje ako je, u trenutku sklapanja ugovora, potrošač bio posebno obaviješten da određeno obilježje stvari odstupa od kriterija koji se koriste za određivanje nedostataka navedenih  točkama 1. do 4. i ako je potrošač to izričito i zasebno prihvatio prilikom sklapanja ugovora.

 

Nedostaci za koje prodavatelj ne odgovara

(1) Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati kupcu

ili mu nisu mogli ostati nepoznati.

(2) Smatra se da nisu mogli ostati nepoznati kupcu oni nedostaci koje bi brižljiva osoba s prosječnim znanjem i iskustvom osobe istog zanimanja i struke kao kupac mogla lako opaziti pri uobičajenom pregledu stvari.

(3) Odredba stavka 2. ovoga članka ne primjenjuje se na ugovore koje fizička osoba kao kupac sklapa izvan svoje gospodarske ili profesionalne djelatnosti s fizičkom ili pravnom osobom koja kao prodavatelj djeluje u okviru svoje gospodarske ili profesionalne djelatnosti (potrošački ugovor).

(4) Ali prodavatelj odgovara i za nedostatke koje je kupac mogao lako opaziti ako je izjavio da stvar nema nikakve nedostatke ili da stvar ima određena svojstva ili odlike.

 

Pregled stvari i vidljivi nedostaci

(1) Kupac je dužan primljenu stvar na uobičajeni način pregledati ili je dati na pregled, čim je to prema redovitom tijeku stvari moguće, i o vidljivim nedostacima obavijestiti prodavatelja u roku od osam dana, a kod trgovačkog ugovora bez odgađanja, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.

(2) Kad je pregled izvršen u nazočnosti obiju strana, kupac je dužan svoje primjedbe zbog vidljivih nedostataka priopćiti prodavatelju odmah, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.

(3) Ako je kupac otpremio stvar dalje bez pretovara, a prodavatelju je pri sklapanju ugovora bila poznata ili morala biti poznata mogućnost takve daljnje otpreme, pregled stvari može biti odgođen do njezina prispijeća u novo odredišno mjesto, i u tom slučaju kupac je dužan prodavatelja obavijestiti o nedostacima čim je po redovitom tijeku stvari mogao za njih doznati od svojih klijenata.

(4) Kod potrošačkih ugovora potrošač kao kupac nije obvezan pregledati stvar niti je dati na pregled, ali je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak.

 

Skriveni nedostaci

(1) Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio, a kod trgovačkog ugovora – bez odgađanja.

(2) Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari, a kod trgovačkog ugovora šest mjeseci.

(3) Kod prodaje rabljenih stvari ugovorne strane mogu ugovoriti rok od jedne godine, a kod trgovačkih ugovora i kraći rok.

(4) Ugovorom se mogu produljiti rokovi iz stavka 2. i 3. ovoga članka.

 

Prava kupca

Kupac koji je pravodobno i uredno obavijestio prodavatelja o nedostatku ovlašten je:

1) zahtijevati od prodavatelja uklanjanje nedostatka,

2) zahtijevati od prodavatelja predaju druge stvari bez nedostatka,

3) zahtijevati razmjerno sniženje cijene,

4) izjaviti da raskida ugovor.

 

U svakom od tih slučajeva kupac ima pravo i na popravljanje štete prema općim pravilima o odgovornosti za štetu, uključujući i štetu koju je zbog nedostatka stvari pretrpio na drugim svojim dobrima.

 

Prilikom ostvarivanja prava na uklanjanje nedostatka kupac ima pravo izbora između popravka i zamjene stvari, osim ako bi odabrani način uklanjanja nedostatka bio nemoguć ili ako bi njime u odnosu na drugi način uklanjanja nedostatka prodavatelju nastali nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za kupca.

 

Prodavatelj je ovlašten odbiti uklanjanje nedostatka ako su popravak i zamjena nemogući ili bi mu time bili prouzročeni nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za kupca.

 

Kupac ima pravo na sniženje cijene ili na raskid ugovora tek ako prodavatelj nije uklonio nedostatak, ili je to odbio učiniti ili nije uklonio nedostatak u skladu s člankom 410.a stavcima 2. i 3. Zakona o obveznim odnosima, ako nedostatak postoji unatoč pokušaju prodavatelja da ga ukloni odnosno ako je prodavatelj izjavio da neće ukloniti nedostatak ili iz okolnosti očito proizlazi da neće ukloniti nedostatak u razumnom roku ili bez znatnih neugodnosti za kupca te ako je nedostatak tako ozbiljan da opravdava trenutačno sniženje cijene ili raskid ugovora.

 

Kupac ima pravo uskratiti plaćanje bilo kojeg nepodmirenog dijela cijene sve dok prodavatelj ne ispuni svoje obveze po osnovi odgovornosti za materijalne nedostatke.

 

Ako je nedostatak neznatan, kupac nema pravo na raskid ugovora, ali mu pripadaju druga prava iz odgovornosti za materijalne nedostatke uključujući i pravo na popravljanje štete.

 

Teret dokaza da je nedostatak neznatan je na prodavatelju.

 

Troškove otklanjanja nedostatka i predaje druge stvari bez nedostatka snosi prodavatelj.

 

Popravak ili zamjena

 

Popravak ili zamjena stvari s nedostatkom provode se bes­platno, u razumnom roku od trenutka kada je kupac obavijestio prodavatelja o nedostatku te bez znatnih neugodnosti za kupca uzimajući u obzir prirodu stvari i svrhu za koju je kupcu ta stvar bila potrebna.

 

Prilikom popravka ili zamjene kupac je obvezan staviti stvar na raspolaganje prodavatelju, a prodavatelj ju je obvezan preuzeti i snositi troškove preuzimanja.

 

Ako je stvar s nedostatkom, koja je bila instalirana odnosno montirana na način koji je u skladu s njezinom prirodom i namjenom prije nego što se nedostatak pojavio, potrebno popraviti ili zamijeniti, obveza uklanjanja nedostatka uključuje obvezu uklanjanja stvari s nedostatkom i instalaciju odnosno montažu zamjenske ili popravljene stvari ili obvezu snošenja troškova tog uklanjanja i instalacije odnosno montaže.

 

U slučaju zamjene stvari potrošač nije dužan platiti za uobičajenu upotrebu zamijenjene stvari tijekom razdoblja prije njezine zamjene.

 

O cjelovitim informacijama o materijalnim nedostacima,  odgovornosti i rokovima,  kupac se može informirati  na linku: Zakon o obveznim odnosima.

 

 

Kontakti korisničke podrške: [email protected]

 

Troškove vraćanja neispravnih proizvoda snosi Kupac.

 

 

  1. INTELEKTUALNO VLASNIŠTVO

 

Prihvaćanjem ovim Općih uvjeta Kupci priznaju i prihvaćaju da sva autorska prava, registrirani zaštitni znakovi i druga prava intelektualnog vlasništva nad svim materijalima ili sadržajima pruženim u sklopu mrežne stranice pripadaju nama u svakom trenutku ili onima koji su nam izdali dozvolu za njihovo korištenje. Navedene materijale možete upotrebljavati samo u onoj mjeri u kojoj vas mi ili vlasnici licence izričito ovlašćujemo. To vas ne sprječava da se ovom mrežnom stranicom koristite u opsegu potrebnom za kopiranje podataka o svojoj narudžbi ili podacima za kontakt.

 

  1. VIRUSI, PIRATSTVO I DRUGI RAČUNALNI NAPADI

 

Ne smijete se koristiti ovom mrežnom stranicom na način da namjerno postavljate viruse, trojance, crve, logičke bombe ili bilo koji drugi softver ili tehnološko oštećivanje ili štetan materijal. Ne pokušavajte neovlašteno pristupati ovoj mrežnoj stranici, poslužitelju na kojem se stranica nalazi ili bilo kojem poslužitelju na računalu ili bazi podataka povezanoj s našom mrežnom stranicom. Obvezujete se da nećete napadati ovu mrežnu stranicu bilo kakvom vrstom napada uskraćivanja usluga ili napada distribuiranog uskraćivanja usluga.

 

Nepoštivanje ovog članka smatra se prekršajem definiranim prema važećim propisima. Prijavit ćemo bilo kakvu vrstu nepoštivanje ovog propisa odgovarajućim tijelima i surađivat ćemo s njima kako bi se utvrdio identitet napadača. Isto tako, u slučaju nepoštivanja ovog članka, oduzet ćemo vam ovlaštenje za uporabu ove mrežne stranice.

 

Nećemo biti odgovorni za bilo kakav gubitak ili štetu nastalu zbog napada uskraćivanja usluga, virusa ili  bilo kojeg drugog softvera ili tehnološkog oštećivanja ili štetnih materijala koje mogu utjecati na vaše računalo, informatičku opremu, podatke ili materijale kao posljedica korištenjem ovom mrežnom stranicom ili skidanja sadržaja s iste ili onih stranica na koje vas ova stranica preusmjerava.

 

  1. POVEZNICE S NAŠE MREŽNE STRANICE

 

Ako naša mrežna stranica sadrži poveznice na druge mrežne stranice i materijale trećih strana, te poveznice služe samo u informativne svrhe i nemamo nikakvu kontrolu nad sadržajem tih mrežnih stranica ili materijala. Prema tome ne preuzimamo nikakvu odgovornost za bilo kakav gubitak ili štetu proizašlu iz njihove uporabe.

 

  1. PISANA KOMUNIKACIJA

 

Korištenjem ovom mrežnom stranicom pristajete na to da većina komunikacije s nama bude obavljena elektroničkim putem. Mi ćemo vam se obratiti e-poštom ili ćemo vam pružiti informacije slanjem obavijesti putem ove mrežne stranice. Za svrhe Ugovora, suglasni ste s time da se koristite ovim elektroničkim sredstvom komunikacije i prihvaćate da su svi ugovori, obavijesti, informacije i druge komunikacije koje vam šaljemo elektroničkim putem u skladu sa zakonskim zahtjevima o slanju istih u pisanom obliku.

 

  1. PRIJENOS PRAVA I OBVEZA

 

Ugovor je obvezujući za obje stranke, kao i za naše pravne sljednike i  cesionare.

 

Kao Kupci odnosno korisnici ne smijete prenositi, ustupiti, nametnuti ili na bilo koji drugi način prenositi Ugovor ili bilo koje od prava ili obveze koje proizlaze iz istog, a da prethodno ne dobijete naš pisani pristanak.

 

Aromedica ima pravo prenijeti, ustupiti, nametnuti, podugovoriti ili na bilo koji drugi način prenijeti Ugovor ili bilo koje od prava ili obveze koje proizlaze iz istog, u bilo kojem trenutku tijekom trajanja Ugovora. Da ne bi bilo dvojbe, navedeni prijenosi, cesije, davanja ili drugi transferi neće utjecati na prava koja su vam, prema potrebi, zakonom priznata, niti će smanjiti ili na bilo koji način ograničiti izričito i prešutno jamstvo koje smo vam dali.

 

  1. DOGAĐAJI IZVAN NAŠE KONTROLE

 

Ne odgovaramo za nepridržavanje ili zakašnjelo pridržavanje bilo kojih ugovornih obaveza prouzročenih događajima koji su van naše razumne kontrole („viša sila”).

 

Viša sila uključuje bilo kakvu radnju, događaj, neizvršavanje, propust ili nesreću koja je izvan naše razumne kontrole, uključujući između ostaloga i sljedeće:

 

  1. štrajk, blokada ili drugi oblik prosvjeda,
  2. građanski nemir, pobuna, invazija, teroristički napad ili teroristička prijetnja, rat (proglašen ili ne) ili prijetnja ili priprema za rat,

iii. vatra, eksplozija, oluja, poplava, potres, kolaps, epidemija ili bilo koja druga prirodna katastrofa,

  1. nemogućnost korištenja vlakovima, brodovima, zrakoplovima, motoriziranim prijevozom ili drugim prijevoznim sredstvom, bio javan ili privatan,
  2. nemogućnost korištenja javnim ili privatnim telekomunikacijskim sustavom,
  3. djela, uredbe, zakoni, propisi ili ograničenja bilo koje vlade ili državnog tijela,

vii. štrajk, kvar ili nesreća u pomorskom ili riječnom prometu, poštanskom prometu ili bilo kojoj drugoj vrsti prijevoza.

 

  1. DJELOMIČNO PONIŠTENJE

 

Ako bilo koji od ovih Uvjeta ili bilo koja odredba Ugovora bude proglašena ništetnom i izbrisana konačnom odlukom nadležnog tijela, ostali uvjeti ostaju na snazi i djelomična ništetnost ne utječe na njih.

 

 

  1. CJELOKUPNI UGOVOR

 

Ovi Uvjeti i svi dokument koji se navode u njima čine Cjelokupni ugovor između stranaka kada je riječ o svrsi istoga te zamjenjuju bilo kakav prethodni pakt, dogovor ili obećanje između stranaka, bilo usmeno ili pismeno.

 

Stranke potvrđuju da su pristale sklopiti Ugovor bez ovisnosti o bilo kakvoj izjavi ili obećanju od strane druge stranke ili činjenici koja se mogla zaključiti iz bilo koje izjave ili dokumenta u pregovorima između dviju stranaka prije sklapanja navedenog Ugovora, osim onih koji su izričito navedeni u ovim Uvjetima.

 

  1. NAŠE PRAVO NA IZMJENU OVIH UVJETA

 

Imamo pravo pregledati i izmijeniti ove Uvjete u bilo koje vrijeme.

 

Vi podliježete pravilima i Uvjetima koji su na snazi u trenutku u kojem se koristite ovom mrežnom stranicom ili obavite narudžbu, osim kada je zakonom ili odlukom vladinog tijela potrebno obaviti retroaktivne promjene navedenih politika, Uvjeta ili Pravila o privatnosti. U tom će slučaju moguće promjene također utjecati na narudžbe koje ste izvršili prije tog trenutka.

 

  1. PRIMJENJIVI ZAKON I NADLEŽNOST

 

Korištenje našom mrežnom stranicom i ugovorima o kupnji proizvoda u navedenoj mrežnoj stranici nadzire se prema hrvatskom zakonodavstvu.

 

Bilo koji spor koji proizlazi ili je u vezi s korištenjem mrežnom stranicom ili spomenutim ugovorima u isključivoj je nadležnosti hrvatskih sudova.

 

  1. KOMENTARI I PRIJEDLOZI

 

Vaši su komentari i prijedlozi uvijek dobro došli. Molimo, šaljite nam svoje komentare i prijedloge putem našeg obrasca za kontakt.

 

Osim toga, potrošačima i kupcima su dostupni i službeni obrasci. Oni se mogu zatražiti slanjem e-pošte na [email protected]

 

Ukoliko Vi kao kupac smatrate da su Vaša prava povrijeđena, možete nam poslati svoj prigovor na email adresu [email protected] ili putem preporučene pošte, a na koji prigovor ćemo Vam odgovoriti u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora jasno izjašnjavajući se da li prihvaća osnovanost prigovora potrošača.

 

  1. ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

Prodavatelj prikuplja osobne podatke Kupaca samo u mjeri koji su nužni za ispunjenje svoje obveze, za informiranje o novim i akcijskim proizvodima te dostavu promotivnih materijala, unaprijeđenje odnosa sa Kupcima te radi provjere drugih podataka neophodnih za online kupovinu.

Prodavatelj se obvezuje štititi osobne podatke Kupaca u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka te se obvezuje da osobne podatke neće ni na koji način ustupiti trećim osobama bez pristanka Kupca (osim podataka koji su nužni poslovnim partnerima za izvršavanje dostave kupljenog proizvoda). Od ovog se izuzimaju slučajevi u kojima je Prodavatelj po valjanom nalogu ovlaštenih državnih tijela, u skladu sa zakonom, dužan dostaviti ili dopustiti uvid u osobne podatke Kupaca.

Kupac ima pravo zatražiti nadopunu, ispravak ili izmjenu netočnih osobnih podataka.

  1. IZJAVA O KOLAČIĆIMA (COOKIE POLICY)

Kako bi stranice Prodavatelja ispravno radile, one moraju na računalo korisnika spremiti malenu količinu informacija (Cookies). Prema regulacijama EU, Prodavatelj prije spremanja Cookiea mora zatražiti pristanak korisnika. Korištenjem web stranice Aromedica internet trgovine korisnik pristaje na upotrebu Cookiea.

Korisnik isključivanjem kolačića odlučuje hoće  li dopustiti pohranjivanje kolačića na svom računalu. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u web pregledniku koji korisnik koristi za pregledavanje web stranica. Ukoliko korisnik onemogući kolačiće postoji mogućnost da stranica neće moći koristiti neke od  funkcionalnosti koje daje web trgovina Prodavatelja.

Studio Aromedica d.o.o.

 

 

X